torstai 13. joulukuuta 2012

My super hot friend ♥

603553_10150938957066120_295815053_n
Voi tytöt! Tätä te ootte odottaneet! Yksi halutummista postauksista ikinä on ollut kuvia mun rakkaasta ystävästä Antoniosta, kavereiden kesken kumminkin Toni. Pistetään siis muutama kuva ja kerron sitten vähän lisää ;)

301637_10150281953426120_1617896420_n 221924_10151004716216120_887372722_n
229841_10151059236636120_861785767_n303941_10150375648346120_171855238_n
Mä oon tiennyt Tonin varmaan vuodesta 2008, mutta Toni ei tiennyt silloin mua! Tää oli sitä aikaa kun kyylättiin kaikkia IRC-Galleriassa ja hengattiin Kampissa.. Oi kyllä.. Sitten oli vielä Nosturissa niitä ikärajattomia bileitä kerran kuussa, muistatteko? :D Kelataan kumminkin pari vuotta eteenpäin, eli vuoteen 2010 jolloin alettiin sitten tutustua. Me tutustuttiin aika erikoisella tavalla, jota en tänne blogiin ehkä kirjota :D Toni sä kyllä muistat muru!
 
Kuukausi kuukaudelta meistä vaan alko tulla läheisimpiä ja tällä hetkellä Toni on niitä ainoita ihmisiä koko maailmassa, kelle voin oikeesti kertoa KAIKEN. Ja sitten tää ikuinen kysymys, voiko tyttö ja poika sitten olla 100 prosenttisesti vaan kavereita? Ja vastaus on puhdas kyllä. On ihana kuunnella ja auttaa Tonia "naisongelmissa" ja päinvastoin Toni jeesaa mua mun sen hetkisessä tilanteessa, oon sitten sinkku tai varattu. Meidän keskustelut on aina tosi syvällisiä, mutta ei kumminkaan liian vakavia. Osataan nauraa elämälle! Vaikka me ei nähdäkkään niin usein, mä tiedän että me tullaan aina olemaan ystäviä.. :)
 
282039_2324163586297_5946955_n
I love you ♥

102 kommenttia:

  1. mun ihana serkku <3 ai ai ai, kuvat 2&4 on mun kuvia ;)

    VastaaPoista
  2. koirani nimi on antonio, tosin tyttökoira kyseessä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on tyttökissa, jonka nimi on leevi

      Poista
    2. Ja kaikkia kiinnosti

      Poista
    3. HahahHAh XD jos tosta anonyymin kommentista vois tykkää XD

      Poista
    4. Hahhah en kestä näit kommenttei tääl boksis

      Poista
    5. mä annoin mun pehmolelusammakolle nimeks saku (sakusammakko hehehe) mut se oli tyttö silti :(

      Poista
  3. aah hyvännäkösempää jätkää saa ettiä <3 ja oot tosi nätti tos vipas kuvas:-)

    VastaaPoista
  4. Ai että mikä sydäntensulattaja!

    VastaaPoista
  5. luokitteletko ittes biseksuaaliksi? jennille siis kysymys:)

    VastaaPoista
  6. siis sun jalka on ku hevosella. minkä kokone sun jalka on 43?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika asiattomasti sanottu vielä sellane asia, mille ei voi mitään.

      Poista
    2. Mitä helvettiä ? vaikka jalka ois 55 kokoo ni harminpaikka sulle maailmas mullistu varmaa vitusti? ihana antonio pidä kiinni tollasesta ihanuusystävästä ! Komeita kuvia ja söpö toi vika kuva hih tuli hymy huulille kun luin tän <3oot parhain :)

      Poista
    3. niimpä, tosi asiattomasti snaottu!!

      Poista
    4. En nää mitään erikoista Jennin jalassa? Ihan normaalikokoinen? :D En tajua ku siitä aina jauhaa joku. Oiskohan pientä kateutta vaan ilmassa..

      Poista
    5. ahahaah en saa happee XDDD nauroin äänee. Minkä ikänen siel on kirjottelemassa ? 13-vuotias ?

      Poista
    6. hevosen jalkahan on pieni ?

      Poista
    7. Aika lapsellista. Jokaiselta ei löydy sitä koon 35 vauva tossua. Sitä paitsi blogin mukaan Jennin jalka on 38-39 eli ihan normaali kokoinen ! Eikä se ne edes näytä kauhean isoilta...

      Poista
    8. Mun jalka on 39, kiitos kysymästä :)

      Poista
    9. Anonyymi 18.17, kaikesta sitä kateuskorttia voikin vetää esiin... :DDDD Kyllä, ekalta anolta melko ajattelematon ja typerä kommentti, mutta ano 18.17, älä viitti olla nii idiootti, että tollasesta vejät jotaki kateuspäätelmiä.

      Poista
  7. ahhh <3 iha täydellinen! ei vitsi oikeesti

    VastaaPoista
  8. daamn ! ;) ei taida olla kokonaan suomalainen,vai ? :D on kyllä komea <3

    VastaaPoista
  9. mä muistan myös tonin irc-galleriasta vaikken tunnekkaan :)

    VastaaPoista
  10. tää jätkä näyttää niiin tutulta!! ei kai vaan ois irc-galleriasta nickillä toony joskus aikoinaan ollu? :DD jos on nii sit mäkin oon kyylänny ja kuolannu tätä komistusta joskus aikoinaa :D haha

    VastaaPoista
  11. ou mai gaaaashhh :0 ♥ no jo on kuuma pakkaus<3

    VastaaPoista
  12. oisit laittanu teistä lisää yhteiskuvia :D

    VastaaPoista
  13. aika gayn näkönen :D onko ihan hetero? kaunis poika mut liian neiti mun makuun :D mut vois toi kyllä joku malli olla, onko kenties?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri kirjotin tohon, että Toni avautuu mulle aina naishuolistaan :D Eli on hetero. Maailman upein <3

      Poista
  14. onko toni hetero? :P

    VastaaPoista
  15. minkä ikäne toni on? :D

    VastaaPoista
  16. Mua ärsyttää todella paljon miten alentavasti suhtaudut sun lukijoihin :-D Tuntuu että oot mielellä "teen mitä haluan, kyllä lukijat kuitenkin seuraa" Monissa postauksissasi oon huomannut tän saman. Mut muuten kiva blogi, en muuten negatiivisella mielellä ole. Jennin puolustelijat, älkää vastatko tähän koska tämä kommentti ei ollut teille :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri tein kauan toivotun postauksen Tonista, niin sun mielestä mä suhtaudun alentavasti mun lukijoihin?

      Mun pää ei enää riitä käsittelemään tätä kommenttia :D :D

      Poista
  17. aww!<3 ja jenni, oot vitun nätti!!<3<3 mut tää asia ei liity mitenkää tähän postaukseen, mut kuinka monesti oot seurustellu tytön kaa ja kuin monesti pojan kaa? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Oon seurustellu 2 kertaa tytön kanssa, mutta en koskaan pojan kanssa :D

      Poista
    2. Mites taho? etkö seurustele sen kanssa enää? :o

      Poista
    3. Niinpöä? :ooo olitko muuten joskus siljan kanssa yhessä? Ja oletko bi?

      Poista
    4. siljan kanssa yhessä??? :DDD mitää mäki haluun tietää! :O

      Poista
    5. En seurustele enää Tahon kanssa, mutta luokittelen itteni kyllä biseksuaaliksi. En ole koskaan seurustellut Siljan kanssa, se on mun kaveri :)

      Poista
    6. Jos et oo koskaan seurustellu pojan kaa ni etkö oo koskaan harrastau seksiä pojan kanssa? Okei, mitä mä kyselen tällasia...

      Poista
    7. Miks pitäis seurustella että voi harrastaa seksiä? :)

      Poista
    8. Ei pidäkään ja sori että tollasta kysyin. Ei asia ees kuulu mulle :)

      Poista
    9. Kertoo vaa aikapaljon ihmisestä jos ei oo koskaan seurustellut pojan kanssa mutta on silti maannut yli puolen stadin jätkien kanssa........

      Poista
    10. Anteeksi mitä? Mistä sinä voit muka tietää tommosia? :o

      Poista
  18. Oot Jenni tosi kaunis tossa vimpassa kuvassa :)! Mistä se on otettu?

    VastaaPoista
  19. Nyt on kyllä pakko kysyä, onko Toni näytelly leffassa Unna & Nuuk sitä Nuuk:kia? :D Näyttää niin samalta ihmiseltä!

    VastaaPoista
  20. uijjui sä teit tämmösen. oi ihanaa oi oi oi :)

    VastaaPoista
  21. en nyt ihan ymmärtänyt tätä postausta..? Ei käynyt selväksi kuka tämä "antonio" on tai miksi juuri hänet esittelit, eikä selvinnyt oikein muuta kuin vuosi jolloin tutustuitte..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Yksi halutummista postauksista ikinä on ollut kuvia mun rakkaasta ystävästä Antoniosta"

      Poista
  22. kuvia vois tietty olla enemmän :D

    VastaaPoista
  23. oi on sulla kyllä hyvännäkönen ystävä :)
    hahahhah ja mäki muistan aina noi Nosturin ikärajattomat bileet jossa aina nuoltii miljoonan jätkän kanssa..huhhuhh XD

    VastaaPoista
  24. AAAhhh!!!! TÄYDELLINEN!!!!

    VastaaPoista
  25. Rupesin kattoo et miten toi näyttää nii tutulta mut sit ku luin ton galleria jutun nii muistin et oon kyylänny sitä sielä ku se oli sielä vissii jossai suosituimpien listalla :D

    VastaaPoista
  26. hei outo kysymys mut onks ton Antonin pikkusiskon nimi Caterina ? :D

    VastaaPoista
  27. damn onks toi kuumis sinkku?!?! eivaa, mullakin on yks semmonen poikakaveri kenelle pystyn kertomaa kaiken ja päin vastoin! niin ihanaa :)

    VastaaPoista
  28. Toni Leppe
    Antonio "Toni" Leppe (s. 1994) on suomalainen lapsinäyttelijä. Hän näytteli miespääosan elokuvassa Unna ja Nuuk. Hänellä on sukujuuria Chilessä. < wikipedia (y) :D

    VastaaPoista
  29. Te kyl näytätte melkein ku parilta viimeses kuvas! :D

    VastaaPoista
  30. Ooh oon aina luullut ettei olis hetero!! :o liian hyvä ollakseen totta :D ihanihana <3 ton kelpais esitellä vanhemmille :D

    VastaaPoista
  31. haha oikeesti!? Se oli mun yks mun suosikki elokuva joskus! :D

    VastaaPoista
  32. tiedän kyllä niin varmana syyn miten tutustuitte D:

    VastaaPoista
  33. Voi kun söpö. Anna antonion joskus tehä postaus tänne sun blogiin! Vaikka teistä tai sen päivästä tms!

    VastaaPoista
  34. HAHA miten tää voi olla mahollista, kyyläilin sillon ite IRC-GALLERIA aikoihin, joskus just 2008 vuonna pienenä teininä tätä jätkää!! :D niin random törmätä tänne tääl uudestaa :D:D muistan edelleen, sen nick oli tooony ja ah mitkä suklaanappisilmät! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vittu nyt mäkin muistan :DDDDDDDDDDDDDDDD

      Poista
  35. Miekään en ymmärrä tota, kun jotkut sanoo ettei tyttö ja poika voi olla puhtaasti kavereita keskenään.. Munkin pari läheisintä ystävää on miespuolisia, eikä koskaan ole tullut mieleenkään että olisivat muutakin kuin kavereita! Hyvä postaus, way to go girl :)

    VastaaPoista
  36. miten pitkä toni on o_O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei varmana! On paljon lyhyempi

      Poista
    2. itse näin kerran baarissa ja oon ite 172 nii oli suurinpiirtein mun mittanen et 178 noooot :D ! mut ihana antonio

      Poista
  37. Antonio "Toni" Leppe (s. 1994) on suomalainen lapsinäyttelijä. Hän näytteli miespääosan elokuvassa Unna ja Nuuk. Hänellä on sukujuuria Chilessä.

    Wikipedia :D

    VastaaPoista
  38. Must kyyl tuntuu jostai syyst silt et sä AINA valitset kavereit ulkonäön takii! HERÄÄ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä mä voin sille että mulla on kauniita ja komeita ystäviä :) En mä niitä valitse sen perusteella, sattuvat vaan olemaan hyvännäköisiä :)

      Poista
  39. I H A N A ♥
    Siis ootte te molemmat, mutta kuolaan tota Antoniota ;D

    VastaaPoista
  40. Ihan niinku sua ei kiinnostas enää pitää blogia ku et kirjota paljoo ja tosi harvoin :/

    VastaaPoista
  41. no onks toi nyt sinkku siis vai mikä tää juttu on :D

    VastaaPoista
  42. postaa useemmin! blogis käy muuten tylsäks

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kirjotin yhteen postaukseen, että kiireiltäni en vain ehdi postata niin usein kuin ennen :/ Koitan kumminkin koko ajan skarpata :)

      Poista
  43. ei liity mitenkää aiheeseen mut mul ois sellanen kysymys et vaalensitko myös sun hampaat tuolla tikkurilan hammaslääkärikeskuksessa ennen kun otit muovikuoret? jos et niin missä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaalensin Helsingin Esplanadila, en vaan muista paikan nimeä kun siitä on monta vuotta aikaa :/

      Poista
  44. does he has a facebook? :)

    VastaaPoista