tiistai 2. huhtikuuta 2013

Varsinainen tietopaketti!

nimetön
PERUS JUTTUJA

Minkä ikäínen olet? 18
Paljonko olet pitkä ja paljon painat? 172cm ja 47kg
Onko sulla sisaruksia? Ei oo.
Seurusteletko? En, just tuli tasan vuos täyteen sinkkuna :D
 Missä asut? Muutin jokin aika sitten omasta asunnosta takaisin kotiin. Helsingissä keskustan vieressä.

blogg
TYÖ/RAHA

Käytkö jossain töissä? En tällä hetkellä, opiskelen taloushallintoa.
Unelma-ammatti? Ehdottomasti bloggaaminen :)
Paljon saat blogista rahaa kuukaudessa? Sopivasti, niin että pärjää!
Elätkö opiskelijabudjetilla? Tai siis tekeekö joskus tiukkaa rahan kanssa? Joskus mulla saattaa olla paljonkin "ylimääräistä" rahaa ja joskus ei. Aina ei oo varaa ostaa/tehdä mitä haluaa.
Ootko säästeliäs? Itseasiassa joo! Mä tosi harvoin tuhlailen rahoja ja mietin aina kauan ennenkuin ostan jotain. Blogi antaa ehkä ymmärtää että olisin kunnon shoppailija, mutta mä myös palautan paljon vaatteita takaisin kauppaan. En jotenkin raaski ostaa itelleni paljoa ja mulle tulee kotona huono omatunto jos oon laittanut rahani johonkin rättiin.

 blog
JUHLIMINEN

Mikä on sun lempibaari Helsingissä? Se missä soittaa paras DJ sillä hetkellä! Se voi olla vaikka Venue, Playground, Circus, Tivoli, Tiger yms.
Lempi alkoholijuoma? Kuiva siideri tai ekstra kuiva.
Pidätkö ystäviesi kanssa paljon kotibileitä? Jatkobileitä joo :D
Kerro joku hauska kännikokemus? Tai ainakin tää on mieleenpainuvin ja minkä pystyy jakaa täällä :D Dokattiin kerran Siljan kans yks lämmin kesäyö Hietsun rannalla ja lähettiin vasta kun aurinko alko nousemaan. Käveltiin bussipysäkille 2km ilman kenkiä tuhannen tuiskeessa :D Ei yhtään ajateltu et Helsingin keskustassa saattais olla vaikka lasinsiruja maassa? Tutustuttiin sinä yönä myös ihmisiin joista ainakin mä sain yhden ikuisen ystävän!
 Juhlitko nykyään paljon? Rakastan juhlimista, en mee sitä kieltämään. Mutta osaan myös pitää rentoja koti-iltoja. Juhlin kun siltä tuntuu, noin muutaman kerran kuukaudessa :)

blogiin
KAUNEUSLEIKKAUKSET

Onks sulla silikonit? Ei, aika pienet silkkarit ois :D
Ootko käyny nenäleikkauksessa? En.
Mitä mieltä oot plastiikkakirurgiasta? Itse oon harkinnut meneväni, sit kun oon täysin varma ja hieman varakkaampi :) Ja se mitä muut haluu ulkonäölleen tehdä, ei kuulu mulle mitenkään. En voi ymmärtää niitä, jotka paheksuu ihmisiä jotka on käynyt kauneusleikkauksissa. Mitä sitten? Miten se vaikuttaa heidän elämään?
Mihin operaatioon voisit mennä? Katsotaan sitä myöhemmin!

breezer
 SEKSUAALISUUS

Harmittaako sua ikinä että pidätkin tytöistä etkä pojista? En oo muuten ikinä maininnut tykkääväni VAAN tytöistä :D Oon biseksuaali, eli tykkään tytöistä ja pojista. 
Miten sun vanhemmat reagoi sun seksuaaliseen suuntautumiseen? Hyvin ja huonosti.
Jos pitäis sanoo nii tunnetko enemmän vetoa naisiin vai miehiin? Miehiin :)
Pelottiko aikoinaan tulla ns. kaapista ulos? No arvaa vaan, kyllä! Mutta kauheempaa olis ollu elää siellä kaapissa ja esittää jotain muuta mitä oon. Siks haluunkin rohkaista kaikkia kertomaan omasta suuntaumisestaan, koska ite oon ollu ihan samassa tilanteessa. Se on helvetin pelottavaa, mutta ne jotka oikeesti rakastaa sua, kyllä ymmärtää.
Ootko seurustellut poikien kans? En oo, mutta uskon että ne on paljon helpompia kun naiset! :D

 blogger
KROPPA

Onko sulla geeneissä ettet lihoa vai oletko itse saanut itses pysymään noin hyvässä kunnossa? Mulla on todettu imeytymishäiriö, eli ravinto ei imeydy niinkuin normaalilla ihmisellä. Mä syön melkeen joka päivä yli mun tarvitseman kalorimäärän, mutten liho.
 Miten imeytymishäiriö on vaikuttanu sun elämään? Ainakin mä oon laiska, koska mun ei tarvii treenata pysyäkseni hoikkana. Ei tarvii miettiä syönkö tän donitsin vai en. Ei tarvii pelätä, että kukaan ikinä haukkuis mua lihavaksi. Välillä taas kun on sellasia päiviä ettei mikään ruoka mee alas, mun on vaan pakko syödä, koska muuten musta tulis entistä laihempi. Se on toisinaan tosi raskasta.
Ärsyttääkö sua että oot niin pitkä kun pitkiä tyttöjä pidetään rumempina? Kuka sano ettei oo olemassa tyhmiä kysymyksiä? Tässä on elävä todiste :D Musta on ihanaa olla pitkä!
Mitä mieltä oot tän hetkisestä fitness-villityksestä? Mun mielestä on naurettavaa, että jätkät jotka eivät pidä itsestään huolta millään tavalla, jakaa Facebookissa juuri näitä sixpäkkisiä fitness female kuvia. Ja kuvatekstinä "tytöt, siinä teille vähän tavotetta!!" Ehkä menisit eka ite salille? :D Mut älä tee siitä päivitystä Facebookkiin...
 Onko hoikkuuteesi koskaan ärsyttänyt? Kyllä, sitä on saanu koko elämänsä kuulla että voi kun oot niin laiha. Meenkö mäkin heittää jollekkin vähän tukevammalle että voikun oot niin läski? Nykyään osaan ottaa sen vaan täytenä kohteliaisuutena ja viihdyn hyvin mun kropassa :)

blogi
SEKALAISIA

Minkä ikäinen olit kun sun isä kuoli? 15
 Onko sulla asioita mistä et kerro täällä blogissa? Mä jaan mun blogissa ehkä 10 prosenttia mun elämästä. On niin paljon kaikkea, mitä ei vaan voi kertoa. Huvittaa kun jotkut ihmiset luulee oikeesti tietävänsä musta kaiken, vaikka ne tietää ehkä just ja just, mitä ostin eilen H&M:stä.
Vastaako ulkonäkösi luonnettasi? Ei, jos ajatellaan näinkin tyhmästi miten jotkut ajattelee että vaaleahiuksiset tytöt on ylimielisiä ja tyhmiä bimboja. Kuka oikeasti voi yleistää noin? Muistan kun olin alottamassa työt Ziperall liikkeessä, niin sain kommentin, että enhän mä voi osaa käyttää ees kassakonetta koska oon blondi. Koulussa mulla ei ehkä oo kaikki numerot kymppejä, mutta elämästä tiedän hyvinkin paljon. Hyväksyn kaikki ihmiset sellaisena kuin ovat enkä kävele nenä pystyssä.
 Pystytkö itkee julkisilla paikoilla via nolottaako sua? Pystyn enkä häpeile sitä yhtään. Jos itku tulee niin se tulee!
Miten oot opetellu noin hyvä itssetuntoseks vai onko se edes vaatinut opettelua? Ei mulla oo niin hyvä itsetunto kun ehkä annan ymmärtää.
Saatko joskus outoja katseita keskustassa? Mun jalat saa, ne on niin pitkät! Ja hoikat. Kuvista ei ehkä huomaa. Eksäni sanoja lainaten, ne jatkuu Keravalle asti :D
Ootko tyytyväinen kun saat olla Jenni? Mä oon ollut tosi masentunut, mutta pikkuhiljaa elämä alkaa tuntua elämältä ja oon onnellinen.

 bloggg

108 kommenttia:

  1. vaikka jaat elämästäsi täällä 10 prossaa niin ainakin annat blogissasi kuvan että olet fiksu ja kiva ihminen! kaikki bloggaajat ei vaivaudu edes tekemään sitäkään. ei sillä että epäilisin että vääristäisit jotenkin tätä kuvaa ei! äh en tiedä mitä selitän, pakko sanoa että ihailen ja kadehdin sua. ja sun elämääs. ikävää että laihuudesta on pakko kuittailla aina mutta läskeille ei saa sanoa yhtään pahaa sanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa kuulla että oot saanu musta hyvän kuvan :)

      Poista
  2. Ihana postaus tai siis jotenki noi sun vastaukset anto susta niin hyvän kuvan ja teki susta mun silmissä hyvän ihmisen, ja luin facebookista että teit tätä postausta tosi kauan, mä ainaki arvostan että oot jaksanu istuu sisällä puolet päivästä ainoostaan meijän lukijoiden takia! :)

    -Johanna

    VastaaPoista
  3. jenni oot vaan niin ihana =)♥

    VastaaPoista
  4. oot ihana:-) saisinpa näyttää sulta!

    VastaaPoista
  5. onko sun elämässä tapahtunut paljon, eli ootko päässyt helpolla? :/ ei tietysti tarvitse kertoa tapahtumia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tajunnut tätä oikeen? Tarkotitko että onko mun elämässä tapahtunut paljon, eli EN oo päässy helpolla?

      Poista
  6. Vaikutat ihan mielettömän upeelta ihmiseltä, niin sisäisesti kun ulkonäöllisestikkin :) pystyn samaistuun tosi moniin näistä vastauksista, mm. toi laihuuden päivittely asia on aika tuttu juttu...

    Mut tsemppiä sulle ihan kaikessa! Oot yks kauneimmista bloggareista mitä tiedän :)

    VastaaPoista
  7. Kuulut kanssani samaan pakettiin eli : Jenni + pitkät jalat ! Oon ite 180cm ja omistan yli metrin mittaset jalat ! :D Joku heitti tuon typerän "pitkät on rumia kommentin" ja alko kyllä hymyilyttämään ihmisten idioottimaiset kysymyksen! Pitkät pärjää, sitä paitsi miksi naiset käyttävät korkokenkiä, ei ainakaan siksi, että näyttäisivät lyhyemmältä;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans pitkä (180cm) ja vaikka nuorempana halusin vaikka millä hinnalla olla lyhyempi, nyt en kyllä todellakaan haluis:) vaikka osaan kantaa pituuden ylpeydellä niin vielä vaatii totuttelua korkkareiden käyttö :D

      Poista
    2. Mun mielestä pituudesta pitäis olla vaan ylpeä! :)

      Poista
    3. Mä kannan ylpeenä mun jokaikisen 187 senttiä niin tennareilla kun koroillakin ;)

      Poista
  8. Ihana postaus Jenni! Rakastan sun blogia! Oot niin kaunis ja sulla on täydellinen kroppa! Kaikkea hyvää sulle<3:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon <3 Samoin kaikkea hyvää sinne! :)

      Poista
  9. Ärsyttääkö sua että oot niin pitkä kun pitkiä tyttöjä pidetään rumempina? Kuka sano ettei oo olemassa tyhmiä kysymyksiä? Tässä on elävä todiste :D Musta on ihanaa olla pitkä!

    ^-- hahah, hassua :D mä ite ajattelen tälleen stereotyyppisesti että ' pitkät naiset on kauniita, lyhyet naiset on söpöjä' :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelen tismalleen samalla tavalla ! :)

      Poista
    2. Ei kai oikei noinkaa kannata aatella tai yhtä tyhmästi ajateltu ku alkuperänen "pitkät rumempia"... tai ku kauneus on kattojan silmässä eli kaiken kokoisille ja näkösille löytyy ihailijoita!

      Poista
    3. eiköhän ihminen voi olla kaunis tai söpö ihan pituudesta riippumatta.... :)

      Poista
  10. Kyllä mä ymmärrän että sul on varmaan kiire ja kaikkee mutta vastasit kysymyksistä ehkä 1/5... mutta ihana blgi ja oot tosi kaunis. :)

    VastaaPoista
  11. Tosi kivat vastaukset noihin kysymyksiin . Oot jotenki niin aito :) Hyvä ja jatka samaa mallii :3

    VastaaPoista
  12. Nojuu vähän kyllä petyin jos nää oli ne kysymyspostauksen vastaukset? Itse lähetin kolmessa eri kommentissa kysymyksiä, jotka olivat täysin asiallisia eikä yhteenkään vastausta.. Okei ehkä juuri yhteen mutta thats it. :/ Jos et halua johonkin vastata, niin laittaisit kumminkin kysymyksen ja kertoisit sitten ettet halua vastata. Toivottavasti loputkin kyssärit tulee toisessa osassa vaikka..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä ihan jokaiseen kysymykseen oo aikaakaan vastata -,-

      Poista
    2. Mulle tuli monia satoja kysymyksiä, joten se ei oo mitenkään mahdollista että vastaisin kerralla kaikkiin. Tätäkin tein tasan 6 tuntia klo 16-22.. Sä tuskin ite kirjotat blogia kun et tiedä, paljon lyhyenkin postauksen tekemiseen menee aikaa.

      Poista
  13. Ihana postaus! Ja tosiaan, kaikkee ei voi blogissa jakaakaan mutta jo sun postauksista huomaa että oot tosi kypsä ja fiksu nuori nainen. Jatka samaan rataan, äläkä ahistu " hui kun oot laiha " kommenteista. Niitä on monia, ketkä tekis mitä vaan että sais noin hyvän kropan kun sulla vaikkei välttämättä aina siltä tunnu :) Tsemppiä ja voimahalit <3

    VastaaPoista
  14. siis meinaatko tol vaatteiden palauttamisel sitä et jos tääl blogissa esittelet vaikka jotain uutta mekkoa/paitaa minkä oot aatellu laittaa illan bileisiin päälle ni pidät sitä niissä bileissä sen tasan kerran (hintalappu edelleen paikallaan) ja marssit sit palauttamaan kauppaan vai mitä oikee ajat takaa :)? ainaki täst blogist välittyy et sul on paljon vaatteita, niin ja oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä nyt sentään baariin mee vaatteen kanssa missä roikkuu hintalappu :D Siis saatan ostaa jonkun vaatteen ja kotona mietin, etten ehkä tykkääkään siitä niin paljon ja palautan. Eli en siis käytä sitä missään :) Kiitti <3

      Poista
  15. Tiiän niin ton tunteen kun kaikki sanoo kuinka hoikka ja pieni oot.. Mä oon kans aika laiha,paino on pysyny melkein samana viimesen 3-4 vuoden aikana (2-4 kg heittoa). Ja vaikka syön aika paljon, herkuttelenkin aika usein ja liikun vähän nii silti en lihoa. Kuinka sulla todettiin tuo imeytymishäiriö ja onko se vaan jonkun tietyn ravintoaineen imeytymishäiriö vai useamman?
    Pakko ei ole vastata jos menee liian henkilökohtaiseksi mutta olisi kiva jos vastaisit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla todettiin se heti ku synnyin ja mulle juodettiin erikoismaitoja ja muuta. Siis en tiiä tästä sairaudesta niin paljoa, että osaisin kertoa kauhean tarkasti :/

      Poista
  16. ensin sanot että viihdyt hyvin sun kropassa ja sit että sulla ei oo niin hyvä itsetunto ku annat ymmärtää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. idiootti anonyymi... :D

      Poista
    2. Itsetuntoon liittyy paljon muutakin kuin ulkonäkö !!!

      Poista
    3. Itsetunto kun on vähän muutakin kun tyytyväisyyttä omaan ulkonäköön :)

      Poista
    4. ei vittu mitä taunoi jotku on ....

      Poista
    5. niin hyväään itsetuntoonhan kuuluu paljon muutakin kun omassa kropassa viihtyminen...

      Poista
  17. Niin se on kyllä eri asia onko terveellä tavalla hoikka vai sairalloisen laiha. Toki mukavaa jos tykkäät kropastasi mutta muista terveys myös:) ja voisit vastata noihin kaikkiin mitä sulta kysyttiin, edes lyhyesti! Noi oli just kiinnostavia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Ei toi oo terveellistä ja muut varsinkin nuoret lukijat saattaa saada kuvan että toi olisi se tavoiteltava kroppa, koska heidän lempibloggarinsakin rakastaa sairaalloisen luisevaa vartaloaan

      Poista
    2. Miks laihdutusyritykset ym laitetaan aina esillä olevien ihmisten piikkiin? Antakaa julkkisten ja bloggaajien olla, ei ne välttämättä halua olla roolimalleina kaikille ja ennen kaikkea jos itse omassa kehossa voi sanoa 100% viihtyvänsä, niin siihen ei pitäis kenelläkään olla sanomista.. Ei ole Jennin, eikä kenenkään muun vastuulla huolehtia nuorten ja lasten vääristyneistä kehonkuvista. Sairaudet on sitten asia erikseen.

      Poista
    3. Komppaan. Mun mielestä tuo kuva tässä postauksessa on ihan kauhea :( Eihän tollanen voi olla terveellä ihmisellä. Tuo on jo sairasta laihuutta :S

      Ja tähän on turha tulla kenenkään inisemään, että "imeytymishäiriö uliuli" koska kait tajuatte, että se on _sairaus_? Imeytymishäiriö on sairaus, ja vaikka Jenni ei sille itse mitään voi että on hyvin laiha, niin ei se tarkoita sitä että tuollanen kropp olisi milläänlailla tervettä. Herranjumala, sekö on tervettä, että on sairaus jonka vuoksi on laiha? Yrittäkää ymmärtää, että tuollasta kroppaa ei oikeen saa muutaku järkyttävällä ja sairaalla syömättömyydellä tai sitten ihan oikealla sairaudella. Ei tollaseen terve ihminen pääse, ja ei ole edes tarvetta päästä. Sairaudelle ei mitään voi, mutta on sairasta terveenä ihmisenä havitella sairaan ihmisen kroppaa. Mä en tässä todellakaan väheksy Jenniä tai hänen sairautta, yritän vaan sanoa terveille ihmisille että koittakaa olla tyytyväisiä terveellisissä kropissanne, älkääkä rääkätkö sitä luurangoksi. Vai kumman valitsette mieluummin, imeytymishäiriön (eli häiriön, sairauden) ja hyvin laihan kropan, vai terveen, normaalisti toimivan suoliston ja hieman isomman kropan?

      Toivottavasti tästä ei saa kuvaa, että pidän Jenniä rumana, meinaan Jennihän on kaunis sellaisenaan mitä se on, jokainen on. Mutta pitäkää se mielessä, että Jennillä todellakin on imeytymishäiriö, ja teidän terveitten ihmisten on sairasta pyrkiä noihin mittoihin. Arvostakaa sitä teiden tervettä kroppaa älkääkä lähtekö rääkkäämään sitä. Ootte kauniita, ei mulla muuta.

      Poista
    4. Kja sinähän tiedät kaiken ^^ ano: 18.51

      Poista
    5. Hmm, tarkennatko vähän? t. 18:51

      Poista
  18. Oot varmaan rohkein bloggaaja kenet tiedän :) Haleja <3

    VastaaPoista
  19. Tää on tätä, sanot ettei kiinosta fitnesskuvat mutta ketä sitten se minkä ripsarin ostit eilen...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on lifestyle-blogi ja tottakai Jenni puhuu täällä meikeistään ja hankinnoistaan, koska siitä lukijat (ainakin suurin osa) ovat kiinnostuneita ja tällaiset vinkit auttavat monia löytämään uusia tuotteita itselle käyttöön. Jos sinua ei tämän tyyliset postaukset kiinnosta niin vika ei varmaan ole blogissa, vaan siinä että sinun kuuluisi varmaan sitten lukea aivan jotain muuta :)

      Poista
  20. Tää oli ehkä paras postaus, jotenki niin aitoja ja fiksuja vastauksia! Täytyy sanoa että oli mullakin susta sellanen bimbo kuva kun näin sun kuvan, nyt kun oon seurannu sun blogiasi pidempään täytyy myöntää oon ollu niin väärässä! Sä olet oikeesti todella järkevä ja todella vanhemman oloinen kun todellisuudessa olet, siis esimerkiksi sun kirjoitustyyli:) odottelen innolla lisää sun postauksi!!

    VastaaPoista
  21. Ehkä itsetuntoon liittyy muutakin kuin tyytyväisyys kropasta..ja näköjään kiinnostaa ripsarit ku pitää kommentoidakin? :D typerät anot. Ps.oot paras ja kaunein bloggaaja <3

    VastaaPoista
  22. Tosi kiva postaus :D ja ihania kuvia! Toivottavasti sulla on ollut ihana pääsiäinen. Hipp hej,

    VastaaPoista
  23. oOliko tässä kaikki kysymyspostauksen vastaukset, vai jaatko niitä eri postauksiin? :--)

    VastaaPoista
  24. mä olin jo lopettaassa muutama postaus sitten sun blogin lukemista, en tiiä itekään oikeen syytä, jotenkin sä aloit tuntuun niin sellaselta etäseltä ja ehkä tylsältä verrattuna 'entiseen' mut tää postaus oli niiin symppis, sai tietää ihan uusia puolia susta! toivon sulle todellakin kaikkea hyvää jenni!!

    VastaaPoista
  25. Miten blogin kirjottamisesta voi saada rahaa :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun perustaa blogin on mahdollisuus tienata esimerkiksi mainoksilla blogin vieressä, rahaa kertyy sitä mukaan kun mainoksia klikataan..

      Poista
  26. Tosi kiva postaus! Kirjotit tosi kivasti :-)

    VastaaPoista
  27. Päivä päivältä tykkään vaan enemmän susta ja tästä blogista!<3 Olis upeeta tuntea sut ihan oikeassa elämässä :)

    VastaaPoista
  28. Vau jenni! Vaikutat todella aidolta ihmiseltä, olet ihana <3

    VastaaPoista
  29. Etkö oo enää ziperallilla töissä ?

    VastaaPoista
  30. Kuulen ote kans niin paljon siitä ko oon niin laiha. Mullaki on todettu suolistosairaus jonka mukana on tullu tuo imeytymisvamma. Voin päivässä syödä oikeasti muidenki (niiden jotka tietää)mielestä paljon mutta paino ei nouse. Ärsyttävää mutta tähänki tottuu.
    Kiva postaus!:)

    VastaaPoista
  31. olipa ihana postaus! oot ihana :)♥

    wildheartsae.blogspot.fi

    VastaaPoista
  32. Hei tosi hyvä postaus! Nää sun vastaukset anto susta kivan, realistisen ja älykkään kuvan :-)

    Mun on pakko komppaa tota ulkonäkö-luonne-juttua.
    Kun värjäsin yläasteikäsenä blondit, niin kukaan ei tahtonut uskoa, että mulla vois olla 9 k.a.
    Kaikki vaan jankkas sitä "älä bimbo huijaa."
    Vaikka tummatukkasena mulle ei ikinä kukaan tullut sanomaan, että oon tyhmä tms. :D

    Vähän ajan päästä aloin huomaamaan, että koin itteni jopa typerämmäks blondina kuin brunena, kun kaikki koko ajan nauku sitä "blondi, bimbo, daiju"-fraasia. Se jotenkin iskostu muhun ja aloin oikeesti olemaan tyhmempi. :D

    Jos sulla olis tumma tukka ja rillit, niin luultavasti aluksi kaikki olettais sun olevan älykkäämpi, kuin mitä vaalealla olemuksella olettavat.
    Sehän on oikeesti ihan naurettavaa, miten paljon ihmiset ajattelevat toisesta ulkonäön perusteella. :-)

    VastaaPoista
  33. oot kyllä tosi kaunis ja ihana ihminen! meinaatko ajokorttia hankkia? :)

    VastaaPoista
  34. Hei etkös sä ole käyny sunny beachilla? Mitä tykkäsit? :) Aateltiin tyttöporukalla lähtee sinne elokuussa 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vastaan jennin puolesta, olin siellä tyttökamujen kaa viime elokuussa ja paras bilemesta!! eihän siel muuten hirveesti nähtävää oo, mut ihana ranta ja shopattavaa ja halpaa. ja lämmintä oli sillonki vielä et yölläki tarkeni shortseissa. kannattaa mennä!
      ja pieni vinkki et jos menee juomaan siellä ni joka baari tarjoo happy houria tai jopa et osta 1, saat 3 ni ne juomat on kyllä niin laimennettuja! kantsii ostaa kaupasta halpaa juotavaa ja juoda kunnon pohjat ennen ku lähtee liikenteesee!

      Poista
  35. Ei ne miehet oo kyllä yhtään helpompia kun naiset!! :D ainakin oma poikaystävä niiiin jääräpäinen ja periksiantamaton kun voi vaan olla:D toisinaan tuntuu että mä oon suhteen mies:D

    VastaaPoista
  36. Mitä järkeä sun on tehdä kysymyspostauksia? Sulta kysytään varmaan 100 kysymystä ja vastaat niistä ehkä just 1/5. Joka ikisessä kysymyspostauksessa vastailet samoihin "ikä, pituus, paino" - kysymyksiin, etkä mihinkään muuhun kun siihen mitä jo tiedetään. Millon sä ihan oikeasti otat kaikki kysymykset eteen ja vastaat niihin ja käytät meihin aikaa? En tietenkään tarkoita että sun pitäs vastata näihin "ootko neitsyt" kysymyksiin, mutta haloo ihan oikeesti, ihmiset olettaa oikeesti että kerrankin panostat ja vastaat, mutta ei....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Millon sä ihan oikeasti käytät meihin aikaa?" Just eilen tein tätä tasan 6 tuntia, koska oon hidas tekemään näitä ja mulla on välillä vaikee keskittyä. Ja mistä tiedät ettei näistä oo tulossa toista osaa, ehkä jopa kolmaskin?

      Poista
  37. Sun pitäis laittaa tonne reunaan sellanen FAQ boksi johon laittaisin sun mitat, laiha koska imeytymishäiriö, en ole tahon kanssa yhdessä, asun nykyään äidillä koska nää yhet aina jaksaa kysyä näitä samoja kysymyksiä uudelleen ja uudelleen ..

    VastaaPoista
  38. Kiva postaus!:) Tuleeko lisää osia? Missä käyt Tallinnassa shoppailemassa? Oon lähössä sinne huomenna viikonlopuks ja olis kiva kuulla hyviä ostospaikkoja:)

    VastaaPoista
  39. Ootpas sä nuori, en oo tajunnukaan vaikka oon pitkään seurannut! :o :)

    VastaaPoista
  40. susta sai kyllä tästä niin hyvän kuvan :) vastasit kivasti! ja kyllä mulle kelpais sun laihuus, uskon et jos joku sanoo silleen ilkeesti ootpa laiha ni ne on vaa kateellisii ;D ja sitäpaitsi, kaikki on erilaisia

    VastaaPoista
  41. tuleeko toinen osa tästä!!!:)
    vastaa videolla ees muutamaan jooko :D

    VastaaPoista
  42. oliko tässä vastaukset kysymyksiin ? jos oli nii NAURETTAVAA...

    VastaaPoista
  43. oot ihana, mitä ny vaikka täällä onki se 10% vaan! (:

    VastaaPoista
  44. Ihana postaus! Rakastan lukea tätä sun blogias. Itse olen kanssa pitkä ja oon useasti elämässäni hävennyt pituuttani, kuulostaa tyhmältä mutta sen takia, koska kaikki kaverit ja ystävät ovat lyhyempiä. Oon vielä aika nuori eli sanotaanko nyt, että alle 16-vuotias. Oon tosi usein saanut siitä kommenttia, että kuinka pitkä olen. Ennen oon ottanut ne aina negatiivisena vaikka sitä ei ole tarkoitettu negatiiviseksi kommentiksi, mutta mä sen kumminkin aina oon negatiivisena ottanut. Mä en yleensä ole kehdannut kaupungilla käyttää korkokenkiä, koska olen näin pitkä, vaikka oikeasti tykkään paljon kävellä korkokengillä ja muutenkin tykkään käyttää niitä. Mutta nyt kun oon lukenut tätä sun blogia itsevarmuus ehkä hieman kasvanut, koska jotenkin ihana lukea sellaisen ihmisen blogia joka on ylpeä pituudestaan ja tuntuu, että ehkä mun pitäisi olla häpeilemättä pituuttani. Tämä kommentti on nyt vähän sekava mutta pointtini oli siis se, että; ihanaa kun joku osaa olla ylpeä pituudestaan! Ehkä mäkin vielä siihen joskus pystyn. :) Tämä blogi on kaikenkaikkiaan aivan ihana ja oot älyttömän kaunis Jenni!<3

    VastaaPoista
  45. Mä en tienny et bloggaamisesta saa rahaa

    VastaaPoista
  46. Jos valitatte että jenni ei vastaa teidän kysymyksii, ni jennihän vissii tekee vielä videollaki vastauksia..

    VastaaPoista
  47. Haha, Mä asun Keravalla :D kiva postaus (:

    VastaaPoista
  48. kiva postaus jenni! :) liisä tälläilisä, oot super hyper ihana♥

    VastaaPoista
  49. ai tässäkö se olikin? ... ;p

    VastaaPoista
  50. Jotkut harrastaa tuota ihmisten yleistämistä ulkonäön perusteella liiankin kanssa! Mutta tässä postauksessa annat itsestäsi kyllä tosi fiksun kuvan (ei sillä ettenkö ois sua aiemmin fiksuna pitänyt:) Kiva tässä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva postaus piti sanomani. Puhelimella on vaikee kirjottaa mun nakkisormilla :)

      Poista
  51. Musta vaikutat ihanalta ja herttaiselta. Tottakai joskus uteliaisuus herää asioista, mutta kaikkien olisi hyvä muistaa a. blogin kirjoittaja kirjoittaa mitä haluaa b. koska haluaa c. vastaa kysymyksiin mihin haluaa. Älä välitä vinkuleluista, ole vain oma itsesi (: -Santtu

    Ps. Kivoja kuvia

    VastaaPoista
  52. pitkäthän on just kauneimpia. lyhyet naiset ovat kuvottavia.

    - j

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä helvettiä? "Lyhyet naiset on kuvottavia"
      Aika voimakas ilmaisu toi "kuvottava". Taidat ite vaan olla pitkä ja huonon itsetunnon omaava ja koitat oloasi helpottaa tollasella. Oot vitun säälittävä. Eiköhän KAIKISTA naisista ikään, pituuteen, painoon yms. katsomatta löydy kaikennäköisiä? Ei hemmetti :'D

      Ps: olen itekki pitkä (178 cm) ja en käsitä tollasta puhetta

      Poista
  53. Tää oli tosi aito postaus!=)

    VastaaPoista
  54. en ihan tajua tuota että pituus on muka paha asia?? mun mielestä pitkät tytöt on ihan yhtä kauniita ja eihän noi catwalk mallitkaan mitään lyhyii oo ;)
    tää blogi on ihana ja musta sulla on tosi hyvä asenne elämään :)

    VastaaPoista
  55. Hauska tämä pituuskysymys :D Joku rölli kommentoi, että "pitkät naiset on rumia" ja tästä seuraa, että pitkät tulevat tuomitsemaan tätä haukkumista, ja samaan hengenvetoon kertovat, että pitkät ovat mahtavia ja lyhyt tylsiä.

    Eiköhän se oo iha siitä yksilöstä kiinni? On rumia pitkiä, on rumia lyhyitä.

    VastaaPoista
  56. laski kyllä sun pisteet mun silmissä tän postauksen takii. Huonoin kysymyspostaus ikinä... Sori vaan mut se on totuus. Jos oisit ollu aikeissa tehä toisenkin osan niin etköhän ois maininnu siitä niin näiltä kommenteilta oltais vältytty, ellet sit tahallas halunny ärsyttää. Anteeksi tyly kommentti, muuten aina oon tykänny lukee sun blogii mut odotin nyt kyllä paljon enemmän :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No 90% ihmisistä oli sitä mieltä, että tää oli mun paras kysymyspostaus. Kaikki ei voi miellyttää :)

      Poista
  57. Vaikutat jotenki niin fiksulta ja aidolta! ihanaa :)

    VastaaPoista
  58. Tätä oli kiva lukea:) Oot jalat maassa tyyppi kumminkin <3

    VastaaPoista
  59. jenni tykkään susta postaus postaukselta enemmän! oot niin fiksu ja aito :) ja kaunis <3

    VastaaPoista
  60. voitko tehä joskus sellasen postauksen mis kerrot mitä oot harrastanu (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en oikeen tiiä kun ei siihen tulis sit mitään kuvia :/

      Poista
  61. haha tossa oli just toi MAAILMAN TYHMIN KYSYMYS !!!! Ite oon 175cm ja must on ihanaa olla pitkä ja laittaa viel 12cm korot (korkeemmilla en pysy pystyssä mutta käyttäisin varmasti :D)! Mulla on ollu jopa siitä huono itsetunto koksa saan jatkuvasti palautetta lyhyiltä ihmisiltä että ootpas pitkä ja lässynlää :D Miks pidemmät naiset ois rumempia? mun tietääkseni mallit on kauniita ja pitkiä ;) pitkät naiset on kauniita siinä missä lyhyetkin :)!

    VastaaPoista
  62. "Ootko seurustellut poikien kans? En oo, mutta uskon että ne on paljon helpompia kun naiset! :D"

    oikea vastaus on.... Ei ole :D Ei ole kokemusta naisista, tuntuu vain että joskus ois naisen kanssa helpompi olla..... :D

    VastaaPoista
  63. Tahohan oli vitsin repässy

    VastaaPoista
  64. missä lopuihin kysymyksiin vastaukset ? tulos jatkoo kysymyspostaukselle?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaa ehkä tulla :) En lupaile mitään, muuten tulee vihasia kommentteja.

      Poista
  65. Ite 95 kans ja 43kg ja 165cm ymmärrän suo hyvin! mulla ei oo ees imeytymishäiriöö mut on silti tosi ilkeetä kuunnella kommenttei painosta ja muka luisevasta olemuksesta:3 kaikki ei vain liho. eikä tarttekkaaan. oo vaan onnellinen just tollasena:)

    VastaaPoista
  66. oot oikeesti ihana ja rakastan sun blogiis! ja oon kateelline voisimpa mäki syyä mitä huvittaa :(

    VastaaPoista
  67. Haha, oot niin oikeessa noista jätkien tekemistä fitness-postauksista!! Aivan liian harva poika oikeesti treenaa kunnolla, mut sitä enemmän tulee jaettua sit niitä huipputreenattujen naisten kuvia.. oh please

    VastaaPoista
  68. Fiilaan sua, oon itekki pitkä ja laiha, viel joku 5cm pidempi ku sä. Ärsyttävää kun ihmiset tuijottaa tai heittää ilkeetä kommenttia, mut niiden yläpuolelle pitää vaan osata nousta ja must tuntuu et sä osaat sen tosi hyvin :) oot mahtava!

    VastaaPoista
  69. KIITOS KAIKILLE AIVAN IHANISTA KOMMENTEISTA! :) En vastannut nyt erikseen jokaiselle, mutta luin kaikki ajatuksella :) KIITOS <3

    VastaaPoista
  70. Aaai mitä että uskomattoman kaunis nainen ja oot bi?? Nyt taisit saada vakkarilukijan! :) Ps. mennäänkö naimisiin?

    heandho.blogspot.fi/

    VastaaPoista