keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

And the winner is..

free image hosting
free image hosting
free image hosting
free image hosting
Tällä viikolla on tiedossa vaikka mitä kivaa: ois kampaajaa, shoppailemista, suihkurusketusta, synttärit.. =) Ja mä oon tooosi innoissani! Ja muuten te jotka ootte käyny joskus suihkurusketuksessa niin kertokaa mitä piditte? Tää on nimittäin mun ihan eka kerta! Oon menossa perjantaina Sun Studio nimiseen paikkaan Kalevankadulle, joka on siis tässä Kampissa. Oon kuullut sieltä ainakin pelkkää hyvää :)

Ekassa kuvassa näkyykin mun uudet aurinkolasit, jotka on Gina Tricotista. Mun mielestä ne on tosi mageet kun niissä on hopeet reunat! Mulla oli joskus tollaset kultasina, mut ties minne ne on kadonnu.. Ja tokassa kuvassa onkin Jannin antama pikku tuliainen Itävallasta, oli pakko kuvata :D

Ps. Daniel Wellingtonin kellon voitti itselleen mansikkakarkki_04@hotmail.com! Pistä mulle sähköpostiin sun osote niin saan kellon lähetettyä. En muuten ymmärrä kun kirjotin että kilpailu päättyy tiistaina kello 18:00, niin miksi ainakin 50 ihmistä osallistui vielä sen jälkeen? Muistakaa lukea säännöt jatkossa tarkasti :)

28 kommenttia:

  1. Ois kiva uus banneri ! :):):)
    jos tekisit taas sellasen et lukijat sais tehä ja niist valittais parhain? se ois tosi kiva ;)
    hyväää kevättä sulle jenni ♥
    ja pakko viel sanoo et oot toooosi kaunis:)

    VastaaPoista
  2. ihana toi pinkki aski! muutenki kivoja kuvia, oot kaunis:)

    http://life-of-eve.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. mitä on tuo tupakka?!

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia!! :) Thecabinetoffashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Sit kun olet käynyt siellä sihkurusketuksessa, voitko tehä siitä jotain postausta? Kuulostas tosi kiinnostavalta itekin kokeilla! :)

    VastaaPoista
  6. Olin ite suihkurusketuksessa kesällä ku alla oli vähän päivetystä ja olin tosi tyytyväinen! Ei ollu ollenkaan mitenkää oranssi tms niinku useimmat luulee... Muutamas tunnis sen käsittelyn jälkeen oli IHAN TAJUTTOMAN RUSKEE! harmi vaa et se kestää niin vähän aikaa :(

    VastaaPoista
  7. oi miten nätti kuva susta toi toka!

    VastaaPoista
  8. Oon käyny jossain Espoossa, en muista paikan nimeä mut ainakin tosi hyvä tuli :) vaikka kesto olikin ehkä 1-2 viikkoa, mut onneks se oli sillon alennuksessa (ehkä 15e) en muuten 30 euroa maksais sellasesta, sillä hinnallahan saa käytyä vaikka kuinka monta kertaa solkussa (vaikka onkin epäterveellisempää)! Mutta asiasta toiseen :) En tiedä oletko jo törmännyt tähän videoon Joseph Konysta, mutta mä oon ja näin sen myös toisessa blogissa ja nyt kysyisinkin että oisitko halukas tekemään siitä postauksen? Video ainakin teki muhun lähtemättömän vaikutuksen ja olis tärkeetä, jos sitä jaettaisiin eteenpäin ja mahdollisimman moni näkisi sen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän Jenni tee siitä videosta postauksen jos itse siltä tuntuu. Ei ihmisten tarvii tuputtaa tota videota joka ikiseen paikkaan. Jos se teki suhun itsees vaikutuksen, levitä sitä itse ja tee jotain oikeesti tärkeämpää ton asian eteen kuin istu tietokoneella valittamassa.

      Poista
  9. Mä oon kans ite käyny ottamas suihkurusketuksen just tuol Sun Studiossa ja tykkäsin kyl tosi paljon! Harmi vaa et jo ekan suihkun jälkee oli vähän hailakan värinen ja ite otin spanish sävyn, seuraavaks pakko kokeilla tummempaa...

    VastaaPoista
  10. Sä olet niin tajuttoman kaunis <3 mustaki olis muute kiva jos tekisit siitä suihkurusketuksesta postauksen :) ois kiva jos voisit tehä postauksen myös niinku sun ihon hoito "tavoista" eli siis miten hoidat ihoasi yleensä :)) Ja vietä hauska viikko munkin puolesta!!

    VastaaPoista
  11. Moikka! Ite kosmarina teen suihkurusketuksia ja vinkkinä voin sanoa, että kannattaa kuoria vartalon iho pari päivää ennen rusketusta ja kunnolla kosteutettu iho saa rusketuksen tasaisesti vaikuttamaan. Ruskettaja kertoo varmasti tarkemmin mitä saa ja mitä ei saa tehä samana pvnä kun rusketus (sauna, hikoilu jne). Ruskettaja myös osaa valita sulle sopivan värin, ettei tuu liian tumma/keltanen ja lopullinen väri näkyy vasta 5h ruskettamisen jälkeen Muuten koko prosessi on helppo ja nopee! :) P.S. Kannattaa laittaa löysät vaatteet ja vältä valkosta!

    VastaaPoista
  12. I love your blog!!!! I follow you
    http://douxvermouth.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. kävin itse suihkurusketuksessa pari kertaa noin vuosi sitten ja olen siitä vähän kahta mieltä; itselläni rusketuksesta tuli aluksi tosi tasainen ja syvä (aamulla heräsin nauraen, kun huomasin olevani tummaihoinen kun väri oli tummunut PALJON yön aikana :D), mutta noin viikon jälkeen väriä alkoi lähteä epätasaisesti ja lopputulos ei ollut mikään kauhean kaunis... onneksi väriä sai sitten hinkattua pois perusienellä joten läikkiä sai vaalennettua siten :) kannattaa kyllä kokeilla, harmi vain kun tulos ei kestä kovinkaan pitkään.. :(

    VastaaPoista
  14. niiin ja muuten ei kannata laittaa rinsikoita päälle kun lähtee pois sieltä rusketuksesta (ne voi hangata sitä väriä pois) ja kannattaa muutenkin mennä löysissä ja tummissa vaatteissa sinne :)

    VastaaPoista
  15. ootko nykyään siljan kaa väleissä kun huomasin et olit kommentoinu uusinpaan postaukseen?? :)) kiva jos olisitte!

    VastaaPoista
  16. Oon käyny mont kertaa siel Sun studiossa ja se on super hyvä.
    Kannattaa ottaa se eurooppalainen rusketus, se on sopivan tumma. Tosi luonnollinen mutta sen huomaa kyllä! Ne kertoo siellä sitten paremmat ohjeet :)

    VastaaPoista
  17. Hei paljonko maksat vuokraa tosta kämpästäs? Ja oliko se vaikee saada? :) Oon lukenu sun blogia tosi kauan ja on ihan mui bien!!

    VastaaPoista
  18. Oon käyny pari kertaa, ja oon tykänny molemmilla kerroilla. Väri on ihana ja tasainen (kesti mulla jopa pari viikkoa), mut sit kun se lähtee pois niin on muistettava kuorinta ! : )

    VastaaPoista
  19. Hauskan näköinen tupakka-aski ja vaikka en poltakaan, niin tekee heti mieli ruveta ;D


    minunkirppis.blogspot.com

    VastaaPoista
  20. Hei ei liity nyt asiaan mutta etkös sä oo tehny jotai sun hammasvälille? onko millä systeemillä tehty? posliinikuoret? oliko minkä hintasta? :)

    VastaaPoista
  21. ei sillä ole väliä vaikka kirjottaisit sata kertaa millon kilpailu päättyy, ku aina jotku idarit osallistuu siitä huolimatta :D

    VastaaPoista
  22. älä mene suihkurusketukseen. sun iho tulee olee läikikäs sen parin päivän jälkee. oikeesti. T. henkilö joka kärsi sen ku menin siihe enne vanhojen tanssei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli läikikäs siksi kun et kosteuttanu sitä.... Se on ihan ihotyypistä kiinni ja siitä että hoitaako sitä

      Poista
  23. Oon käynyt viisi kertaa suihkurusketukses ja täytyy kyllä sanoa, että ei ole kuin hyviä kokemuksia yhtä lukuunottamatta, jolloin tulos oli todella laikukas :D mutta omapa oli vikani kun unohdin kuoria ihon jne. Muuten rusketus on aina ollut tasainen ja lähtenyt näkymättömästi pois.
    Eli siis kehotan kuorimaan ihon ennen sitä ja rasvaamaan sen kunnolla kuorinnan jälkeen. Lisäksi muistuttaisin menemään rusketukseen löysillä vaatteilla esim. collarit ja huppari, jotta rusketus saisi kuivua niiden alla rauhassa :)

    VastaaPoista
  24. Mä oon käyny kerran suihkurusketuksessa. Olin tosi tyytyväinen lopputulokseen! Pitää vaan muistaa kuoria iho kunnolla ennen sitä. Mulla se "kulu" myös todella tasaisesti pois, eli ei tullut mitään läikkiä mihinkään. Suosittelen! :)

    VastaaPoista
  25. Oon käynyt leppävaarassa sijaitsevassa suihkurusketus paikassa, jossa palvelu oli hyvää ja hinnat alhaisia. Muistaakseni 20-25e kerta ja 3 käyntikerran jälkeen hinnasta saa 20% alennuksen. Olin edellisenä päivänä kuorinut ihon ja iholla oli vahva pohjarusketus ulkomaanmatkalta mutta silti jouduin pettymään tulokseen vaikka otin vaaleimman rusketus sävyn. Olin aivan oranssi ja läikikäs, lisäksi se pysyi ihollani vain hieman yli viikon verran

    VastaaPoista