maanantai 19. lokakuuta 2015

Fireworks and cotton candy

IMG_5392muokattuIMG_5368muokattuIMG_5355
Tulin tossa muutama tunti sitten himaan lintsin kauden päättäjäisistä, jossa oli nää kuuluisat ilotulitukset.Tuntu hetken että sai taas olla se pieni lapsi, joka jonotti ihan innoissaan hattaraa ja mietti päänsä puhki että ottaisko vaaleenpunasen vai vaaleensinisen sokeripilven. Ja sen jälkeen tietty sormet oli niin tahmeet, että ne liimautu toisiinsa kiinni ja kaikki vaatteet ihan sotkussa.. :)

Mä sain muuten duunin. Meen yhteen tunnettuun helsinkiläiseen ravintolaan viikonloppusin myymään shotteja. Eli shottitytöksi! Mun mielestä tää on varmasti ihan hauskaa hommaa, joten mielelläni otin duunitarjouksen vastaan. Huomenna mulla onkin jo koulutus, joten nyt painan pään tyynyyn.. Öitä!

44 kommenttia:

  1. Täällä kans toinen, joka on noista lintsin valokarnevaaleista aina ihan tajuttoman innoissaan! Se tunnelma siellä on jotenkin niin "lämmin" ja kaikki vastaantulevat ihmiset hymyileviä :') Onnea hirveesti uudesta työpaikasta! :>

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo magee tunnelma, mut tällä kertaa jengiä oli ihan liikaa :( Ei mahtunut liikkumaan mihinkään suuntaan. Mentiinkin sit kattoo noita ilotulituksia ulkopuolelle :) Ja kiitos paljon! <3

      Poista
  2. Mitä on tapahtunut sun äidille? Puhuit blogissa ennen paljon sun äidistä ja vietitte yhdessä aikaa, onko se jotenkin muuttunut? Aikoja sitten mainitsit blogissa riidelleesi elämäsi tärkeimmän ihmisen kanssa, olisko ollu täidistä kyse silloin? Ihmetyttää, kun teill' vaikutti olevan kaverillisesti hyvä suhde ja teitte paljon asioita yhdessä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut mä oon viime aikoina postannut ehkä muutaman kerran kuukaudessa, niin ne ei vaan oo sattuneet olemaan sellasia missä kertoisin että näin äitiä. Se on ihan fakta kyllä, että meillä on puolin ja toisin mennyt hermot toisiimme lähiaikoina. Ihan syystäkin, ei oo kyse mistään pikku kinasteluista. Harmi.

      Poista
  3. Voi jumpe!! Oisin niin halunnu lintsille mut taisin myöhästyy ku tuun huomenna Helsinkiin :DD Tää on niin mun tuurii... Mut onnee sulle työpaikasta! Valmistuitko jo sieltä koulusta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi! En oo valmistunut vielä, oon keskeyttänyt sen muutaman kerran nii siks kestää tää opiskelu..

      Poista
  4. Ihanat ilotulitukset! Varmaan juuri sulle sopiva homma toi shottien myynti, onnea uudesta työstä :)

    VastaaPoista
  5. Oi Jenni ihana että bloggaat taas! :) <3 olet ihana!

    VastaaPoista
  6. Mihin yökerhoon meet töihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meen ravintolaan, niinkun kirjotin tuohon :) Joka kerta kun oon kertonut blogiin mun työpaikan tarkan osotteen, niin oon saanut vaan ongelmia :D Joten jätän sen vain omaan tietooni. Ja mitä sillä on väliä, että mikä ravintola? :) Oon tehnyt tästä aiheesta videonkin: http://youtu.be/VxbqcqHlw1g

      Poista
  7. Oooi ihana takki! Mistä ooot sen hankkinut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään! Henkarissa se on roikkunut varmaan yli vuoden mut ehkä kerran käyttänyt, en tajuu miksi :D En kyl nyt yhtään muista mistä tää on, jostain nettikaupasta..

      Poista
  8. Oi onnea työpaikasta Jenni! :) ihanaa syksyn jatkoa sulle ja iloa jokaiseen päivään <3

    VastaaPoista
  9. Kiva kun saat sulle sopivia työpaikkoja!:) muistan ku oot tehny postauksia lapsena lintsillä käymisestä. Nyt varmasti olikin liikaa ihmisiä mitä kuvasta näin! Toivottavasti saatte äitisi kanssa asiat kuntoon,se olisi varmasti tärkeää. Näin tyhmänä stalkkerilukijana jostain syystä tuli tunne että asia liittyisi Edgarin kautta vanhoihin koettuihin asioihin, joten toivon että saatte asiat selvitettyä,oli kyseessä sit mikä tahansa. T:varmasti sun pitkäaikaisin lukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo saan kyl olla ilonen kun saan aika mahtavia duuneja välillä tehdä! Ai hah sä muistat ton lintsi jutun kun oon kirjottanut joskus kauan sitten.. :) Siis sen voin sanoa että Edgar ei liity mun ja äitin väleihin mitenkään. Ihan muut jutut vähän hiertää.

      Muuten tosi kiva kun pitkäaikainen lukija pistää kommenttia ja näen, että oot jaksanut pysyä mun matkassa näinkin pitkään <3

      Poista
    2. Hah joo tää toinen pitkäaikanen anonyymi muistaa ku veit sun pehmoleluja lintsille! :D ihana!

      Poista
  10. Ihana kun postaat taas pitkästä aikaa, sun juttuja on niin kiva lukee! :)

    VastaaPoista
  11. Onks sulla ja Jyrillä jotain juttua?

    VastaaPoista
  12. Onko sulla ja Jyrillä nyt jotain säätöä? :D

    VastaaPoista
  13. laitoit instaan kuvan susta ja jyristä, ootteko vaan kavereita vai jotain enemmä? ja mites muuten ootteko siljan kanssa vielä tekemisissä paljon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan hyviä kavereita Jyrin kanssa. Silja on mun paras ystävä ja tulee aina olemaan, lähiaikoina ei olla voitu nähdä hirveesti koska Silja muutti Helsingistä pois.

      Poista
  14. Seurusteletko nykyään kaverisi entisen kanssa? Jyrin??

    VastaaPoista
  15. Seurusteletko jyri hakalan kanssa? :--)

    VastaaPoista
  16. Haluan Jenni vain kertoa, että olet vain niin upea ja kaunis ihminen. Olen seurannut blogiasi monta vuotta ja lueskelen vielä joskus nykyäänkin vanhempia postauksia. Haluaisin vielä mainita sen, että ihailen sinua niiiiin paljon.. olet kokenut paljon pahaa ja kokenut vaikeita asioita, mutta silti olet vielä täällä, olet selviäytyjä, upea nainen! haluan toivottaa sulle kaikkee hyvää ja toivon että jaksaisit aina postailla, nimittäin tää on yks harvoista blogeista minkä lukemisesta oikeasti pidän ja sellainen blogi mitä jaksaa seurata. Annat blogissasi "aidon" kuvan, ja kerrot niistä vaikeimmista asioistakin myös, eikä blogi ole pelkkää pinnallista pintaraapaisu tekstiä. Kiitos Jenni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikeesti todella paljon tästä kommentista.. Merkitsee mulle paljon. Oon niin onnellinen että mulla on sun kaltaisia lukijoita. Kiitos!! <3

      Poista
  17. Millanen muija alkaa säätää kaverin exän kanssa? Vaikka onhan se ollu tiedossa ettette Siljan kans mitää oikeita ystäviä ollukkaa, säki olit vaan joku vaihe kunnes löys uuden äijän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teet vaan itsestäsi naurunalaisen heittämällä tommosta asioista, joista et tiedä yhtään mitään :) En seurustele Jyrin kanssa eikä meillä ole MITÄÄN juttua. Oot kyllä todella hukassa oleva ihminen. Ollaan oltu parhaita ystäviä Siljan kanssa melkeen 10 vuotta, miten voit siis kutsua mua välivaiheeksi xD

      Poista
  18. Vuosien varrella mun lukemien blogien määrä on laskenut tosi paljon ja mulla ei ole oikeastaan enää muuta luettavaa kuin sun blogi. Oot vaan niin mielenkiintoinen persoona ja hyvä kirjoittaja että blogi harrastukseni, näin lukijana, on oikeastaan sun ansiota! Kiitos paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa kuulla, että jaksat edelleen lukea mun juttuja <3 Kiitos <3 Ja tosi hieno homma, että oot itekkin alottanut bloggaa. Tsemppiä hirveesti!

      Poista
  19. Ootko yhdessä parhaan kaverisi Siljan exän Jyrin kanssa yhdessä? :) Kun näin sen instagram kuvan! Onnea jos ootte <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo, en mä pystyis mun parhaalle ystävälle ikinä tekee niin..

      Poista
    2. Ettekös te oo aikasemminki seurustellu saman tytön kans?

      Poista
  20. Mikä teitä vaivaa ihmiset?? Jenni ja jyri oli kavereita jo ennen ku silja ja jyri eros! Miks jenni ei olisi voinut pysyä jyrin kaverina kerta siljakin pysyi? Mikä siinä on ongelma?

    VastaaPoista
  21. Selasin sun vanhoja postauksia ja sieltä löyty tämmönen:
    5. Pelkään niin paljon ilotulituksia, että uutenavuotena en voi liikkua ulkona. En siis liiku kotoa koko päivänä mihkään, harvoin edes lähikauppaan. Vasta illalla kun lähdetään kavereitten kanssa juhlimaan, juoksen nopeesti autoon tai taksiin joka vie mut johkin sisätilaan :D Sain yks vuos nimittäin niin pahat traumat, kun eräs idiootti ampu raketin mua päin!

    Oot tainnu päästä pelosta yli? :,D

    VastaaPoista
  22. Mikset ikinä maininnut kun olit puhelinmyynnissä töissä? Et kehdannut?

    VastaaPoista