tiistai 24. huhtikuuta 2012

Coral pink

IMG_6398IMG_6403
IMG_6410
Oon himoinnut noita farkkuja jo kuukauden ajan, mutta ne on ollu loppu Gina Tricotin liikkeestä sekä nettikaupasta. No eilen menin ihan muuten vaan kattomaan oisko noita tullut lisää ja mitä ihmettä, olihan niitä tullut! Siellä oli vielä jäljellä kahet mun kokoa, joten varasin ne ja kävin tänään ostamassa. Nää on siis samat housut kuin mun bannerissa, mutta eri väriset vaan. Myöskin löyty tosi hienot aurinkolasit =)

Ja koska kaikkien bilettäjien lempi juhla vappu lähestyy, niin nää housut ois tosi mageet sillon! Ei enää kauheesti jotenkin houkuta pukeutua poliisiksi tai lentoemännäksi, mutta kumminkin jotain sellasta mikä vähän erottuu. Vappu on ollut mulle aina paras juhla vuodessa, johon oon myös tykännyt panostaa. Joka vuos on ollut tippaleivät, serpentiinit, simat, hiuksissa glitterit ja muut! Aina oon yhtä innoissani ja tänä vuonna varsinkin on tulossa aika kovat bileet ;)

IMG_6244
Minkälainen juhla vappu on teille?

30 kommenttia:

  1. mä haluisin et vappu ois mulle silleen henk.kohtasesti tärkeempi juhla ku mitä se täl hetkel on, en jotenki osaa ottaa mitää irti siitä, en oo oikeen koskaan osanukkaa ja ne ei ikinä suju mul mitenkää. mut saa nähä mite tänä vuon käy (:

    VastaaPoista
  2. itse en oikein tykkää mistään näistä 'pakollisista juhlista'.. vappu, juhannus yms. Jotenki tuntuu, että aina on PAKKO tehdä jtn ja odotukset korkealla.. Viime vappu meni kaverin luona limpparia juoden ja ns. skipattii koko homma.. Mut tänä vappuna.. tai no vappupäivänä pääsen piiitkästä aikaa sirkukseen ja mikä parasta, siskon tyttöjeni kanssa :)

    VastaaPoista
  3. Täälläkin puolen ruutua odotellaan vappua kun kuuta nousevaa!:D Yksi ihan ehdottomista lempparijuhlista, ja itsekin olen ajatellut naamiaisasun sijaan tänä vuonna pukeutua kirkkaisiin farkkuihin, jotka tuovat edes hieman sitä "näyttävyyttä" ;)

    VastaaPoista
  4. ihanan kesäisen raikkaat housut ! jos sen noin voi sanoo XD
    vappu menee bilettäessä ;D

    VastaaPoista
  5. Hei!


    Joo...hei, akward.... okei aluks ihana blogi, oon koukussa, aivan mahtava.

    Ja nyt tää akw part. elikäs oon lukenut sun blogii jotain kaks päivää ja kuin luin jotenki mul hoksahti et oon bi. Kuulostaa hullulta, mut jotenki se niin vain kävi :D Tää blogi muuti mun elämän, hyvällä tavalla ja toivon jonaki päivänä et osaisin olla yhtä avoin ku sä. Mä oon jotenki huijanut itteeni ja tajusin et se on okei jos oon bi ja sun blogi oli kiva lukee ku en oo koskaan oikein lukent bin blogii, mut kiiti tosi paljon, en tiiä kiinostaaks tää sua mut oli pakko kertoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Wau :D Mitä muuta voisin ees sanoo! Ihan älyttömän hienoa, että oot tajunnu asian ja osaat myöntää sen. Ja jos se on vielä mun blogin ansiota niin toinen WAU :) Mullakin meni jonkin aikaa tajuta koko asia ja silloinkun sen tajusin, purskahdin itkuun. Olin tosi hämmentynyt ja ehkä järkyttynyt, mutta pikkuhiljaa asia ei häirinnyt mua enää lainkaan. Mun mielestä se on ihan sama onko hetero/bi/lesbo vai homo, ei sillä oo mitään väliä :)

      Ja kiitos paljon <3

      Poista
  6. kui mageet housut!!

    http://beijosmelissa.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Mulle vappu ei oikeen merkkaa ktään, pitsiMM-kisojen alkamista :D Pienenä oli ihanaa kaikki helium-pallot ym, mutte viime vuosuna ei oo oikeen tullut mtenkään erikoisesti juhlitua, eikä luultavasti tänäkään uonna, koksa poikaysävä onyllätysyllätys töissä...-.- jos sitä ens vuonna menis ihan kaupungille käymään, jos nyt kuukauden päästä sen lakin saan päähäni :p

    VastaaPoista
  8. Oon kans yrittänyt metsästää noita housuja mutta AINA on koot joka paikassa loppu -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Natalie oli noit housui Ginassa sillon yks päivä ku nähtii! :D

      Poista
  9. Tollset housut näyttää vaan niin pirun hyviltä hoikissa jaloissa! :) Aiotko olla vapunki selvinpäin?

    VastaaPoista
  10. oon tilaamas koht ginasta vaatteita ja noi on ostoskorissa<3 ja nyt katoin että hei? onko noi ne samat, no onha ne :D eiks noi maksanu 29,95?

    VastaaPoista
  11. minkä kokoset nuo on ja minkä kokosia farkkuja yleensä käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on noi farkut kokoo 34, kun noista ei siis saa tuumakokoja. Mun tuuma koko on 25/34 :)

      Poista
  12. noi housut kummittelee mua varmaan loppu elämän, tampereen ginasta löyty kyllä kokoja ihme kyllä mutta jätinpä ostamatta jostain syystä, nyt on kaduttanut ja koot tietenkin loppu...:D

    VastaaPoista
  13. Minne meet vappuna ja aiotko vaa bilettää vai muutaki? :)

    VastaaPoista
  14. Hei mikä koko sulla noista on? :) Oon ite kans katellu noita ja on vaikeuksia valita oikea koko. Oon 159cm ja 48kg. Osaisitko neuvoa? :) Noi on niin ihanat housut !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos ne on tuumia ainakin samoissa mitoissa sun kanssa menee 26-27 tuumaset.

      Poista
    2. Mullekkin vappu lempijuhla, toivotaan vaan että tänä vuonna olisi hyvä ilma!=) vieläpä kun 18-vuotta tulee täyteen tossa maanantaina ;)

      Poista
  15. Mistä noi aurinkolasit on?:-)

    VastaaPoista
  16. Noi housut on kyllä niin makeet :) Paljon oli hintaa muistatko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 29,95e niinku ylempänä jo lukeeki :) myös ginan nettisivuilta näkee

      Poista
  17. mullaki samat housut ja tykkään! minkä kokoset sulla on nuo? :)

    VastaaPoista