maanantai 23. huhtikuuta 2012

Happy

IMG_6318
Heippa ♥ Ja ihan ekaksi WOW: teitä on jo yli 3000 lukijaa , joka on niin uskomatonta että ei riitä ees sanat kuvaamaan mun fiilistä! En tuu kyllä ikinä katumaan että aloin bloggaamaan, tää on ihan parasta hommaa.. :) Tai ei tää ois tietenkään yhtään niin kivaa ilman ihania lukijoita, joten suuri kiitos kuuluu teille :) Mulla oli vähän mielessä kuvata teille videota, mutta mun ääni on jotenki kadonnut?? En oo kipeä tai mitään, mutta kaikki kysyy onko mulla kaikki hyvin :D Kuulisittepa mun äänen.. Kuulostan just siltä että olisin vetäny röökiä 25 vuotta ja 3 askia päivässä, nice!

559427_373156116055770_224036464301070_1105170_900238781_n
Viikonloppu menikin ihan vaan suoraan valvoessa ja hölmöillessä :D Untakin kertyi niinkin paljon kuin 0 tuntia pe-la välisenä yönä, mutta silti lähdin näkemään äitiä ja mammaa keskustaan lauantaina. Mentiin stokkalle syömään ja sain äitiltä kassin kaikkea kivaa!

IMG_6371
Hiusväri, hopeeshampoo, valkasevaa hammastahnaa ja valkasevat liuskat hampaisiin. Onko joku teistä koittanut noita liuskoja? Tuloksia pitäisi näkyä seittemässä päivässä, mutta katotaan nyt. Mun pitää muutenkin varmistaa mun hammaslääkäriltä voinko käyttää noita, koska mullahan on nää kuoret. Noi liuskat ei tietenkään valkase niitä, joten tuleekohan mun omasta hampaasta sitten vaaleampi kuin noista kuorista? :(

Tulevan viikon suunnitelmina oiskin taas mennä kattomaan paria kämppää ja ettimaan vapuks jotkut superrrrrr siistit vaatteet! Jotenkin mulla on nykyään tosi hyvä fiilis vaikka kaikkea kamalaa onkin tapahtunut lähiaikoina, mutta tästä ei voi kun nousta ylöspäin. Muistutan teitä kaikkia nauttimaan ihan pienistäkin asioista ja sen, että kaikesta selviää.. :) Oikein ihanaa ja iloista maanantaita ♥

55 kommenttia:

  1. jooo viikonlopun jälkeen tosi usein ääni lähteny, mistäköhän johtuu... ihana kuva susta toi eka <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiiän miks sun ääni aina lähtee mutta mun syy on tuntematon!! Kiitos rakas :)

      Poista
  2. Oot kyllä niiin nätti Jenni!
    Itelläni ois suunnitteilla käydä kans ettimässä vapuksi jotain kivaa! :)
    Ja hei kerro muuten sitten toimisko tollaset liuska hommelit :D Oon meinannu niin monta kertaa ostaa, mutta tuote on aina jääny vaan sinne kaupan hyllylle odottamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo teen kyllä postauksen jos saan eka mun hammaslääkäriltä luvan käyttää niitä :D

      Poista
  3. AAhh mikä kesäkissa eka kuva :)

    VastaaPoista
  4. Tolta sä tuut kuulostaa 40vuotiaana et esimakua vähän siitä beibi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Kylmä totuus mut sitä se tupakka tekee. Onneks en oo alottanu polttamaan ikinä !!

      Poista
  5. Vituttaako ku oma äiti kantaa sulle tuotteita joilla tulisit paremma näköseks : DFDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en nyt sitte yhtään älynny tätä kommenttia? Aika surkea vittuilemisen yritys. Ehkä olet itse vittuuntunut kun sun oma äiti ei osta sulle kaikkea kivaa ;) Ei kannata vähätellä ja arvostella toisten tekemisiä, kyllä se katkeruus vielä omaan nilkkaan kolahtaa!

      Poista
  6. Olet niin kaunis :) Voitko kertoa mistä olet ostanut nuo valkaisuliuskat? -Kiinnostaisi kokeilla kanssa & mitä hintaa niil on? Olen kerran kokeillut hammastahnaa joka valkaisee, okei se valkaisi todella tuloksellisesti mutta se ei korvannut millään lailla norm. hammastahnan tehoa! o: Eli olisi pitänyt harjata hampaita pvässä yhteensä se 4x :D Vai miten tuo käytäntö valkasu aineil toimii? Kiitos jo etukäteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) En tiiä yhtään, sain ne äitiltä. En tiiä noista liuskoista kauheesti mitään =( Koita ettii netistä jotain tietoja! :)

      Poista
  7. aaaaa oot niin ihanan postiviinen että se oikeen tarttuu (: itellä just semmonen 'vessanpöntöstä alas vedetty'-fiilis mutta sitte ku luki ton sun tekstin ni tuli semmonen 'kohti ääretöntä ja sen yli'-olo :-)
    olet ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihana kuulla! Mulla on ollu kans lähiaikoina sellanen olo et mikään ei kiinnosta. Ei niinku mikään. Nyt taas on sellanen et hymyilyttää koko ajan ja kaikki on ihanaa :D<3 Ja kiitos!

      Poista
  8. Hei kaunokainen, vieläkö työskentelet mäkkärissä? :)

    VastaaPoista
  9. iihanan kesänen tuo eka kuva !!! :) joku oli tuola edellisessä postauksessa toivonu kuvaa puhelimesta, olisin kans kiinnostunu joten olisi ihan kiva jos sellasta tulis? :) ei oo iso vaiva ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Yhessä Thaimaa postauksessa on kuva mun puhelimesta http://www.imgplace.com/viewimg842/5385/13img4303.jpg

      Poista
  10. Ooh haluisin kans kokeilla jotain valkasevia liuskoja, mut eipä mulla oikee rahatilanne anna periks millekkään "ylimääräselle"... En tiedä oonko jo joskus kommentoinutkin näin sulle, mutta pakko sanoa et vaikutat niin mielettömältä ja mukavalta persoonalta. Ku aluks sun blogiin eksyessä ja pintapuolin katottuna (ite kylläkin jo kaauan sitten tänne tulin ekan kerran) susta saattaa saada sellasen "ylimielisen" kuvan, mutta et kyllä ole ollenkaan sellanen kun lukee näitä juttuja :-) Ja tarkotan tätä siis ainoastaan hyvällä :-D ! Plus sulla ei oo yhtään noussu hattuun tää bloginkaan suosio, ainakaan vaikuttas koska enhän sua tunne yhtään muuten kun luen tätä... Aiotko muuten pukeutua vappuna joksikin vai meetkö ihan normilinjalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja voin myöntää ihan rehellisesti, että mulla ei ole noussut kusipäähän lainkaan. Mulla on vaan blogi jossa on lukijoita, mikä syy mulla olis ees kävellä ympäriinsä nokka pystyssä? Joistain blogeistä paistaa niin selvästi se, että heti kun on vähän enemmän lukijoita ja yhteityökumppaneita kuin muilla, niin kuvitellaan olevansa jotenkin parempia ihmisiä. Mutta kiva että sun mielipide musta on muuttunut :)

      Mä meen vappuna ihan normilinjalla (eli ei mitään poliisipukuja tänä vuonna:D)
      Pukeudun värikkäästi vaan :)

      Poista
  11. voi että tää postaus oli kiva! musta on ihanaa kun arvostat meitä lukijoita ja iloitset kun niitä tulee lisää :) ja oon myös huomannu että sä oot aikuistunu tässä sun blogin aikana ihan hirveesti! oot ihana ♥

    VastaaPoista
  12. ihana postaus! tuli ihan iloiselle mielelle!

    VastaaPoista
  13. Oot tosi kaunis ja sun teksti piristi päivän!:-)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mistä toi sun hattu on mikä sul on tos ekas kuvas? (:

      Poista
    2. Hattu on Tahon :D Miesten H&M:stä :)

      Poista
  14. oot niin nätti ! :) heh hauskaa, sait kaikkee valkasevaa :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Joo sitä me naurettii äitin kaaaaaa :D

      Poista
  15. mitä kamalaa on tapahtunu ?

    VastaaPoista
  16. Ihanan piristävä postaus ja voiku oot kauniina taas! :)

    VastaaPoista
  17. hei jenni, jos saa udella, mitä sä tienaat kuukaudessa? :) ja miten paljon maksoitte vuokraa tahon kanssa? Kun oon itsekin muuttamassa omaan kämppään tässä pian, niin kiinnostaa tietää tämmösii juttuja. heh.

    ihana blogi muutenkin, keep it up! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en mielellään puhu raha-asioista, mutta tienaan sen verran että pärjään ja voin maksaa vuokraa :) Ja vuokran hinnan voin kertoo ku eihän tää kohta oo enää ees meijän kämppä :D 750€

      Kiitos!

      Poista
  18. näin sut tänään kampin s-marketissa ja olit ihan erilainen kun olin kuvitellut! meinaan pirun pitkä oikee kirahvi? ootko oikeesti niin pitkä vai oliko sulla korot? kauhee paniikki aina iskee jos sattuu jossain kaduilla törmään bloggaajaan jonka blogia lukee tulee samanlainen olo kun törmäsi epämiellyttävään exään ja haluis äkkiä pakoon ettei se tyyppi näkis!! :D hahha en edes tiedä miks tulee tollanen olo? kai vähän hävettää et lukee sen elämästä emt :D mut kuiteski hyvää vapunodotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah mä oon 170cm pitkä ja oli mul eilen ainakin 10cm korot :D Eli oon näyttäny 180cm pituselta :D

      Kiitos samoin sulle! :)

      Poista
  19. Jenni arvaa mitä...........Oot SUPER IHANA!!! Ei mulla muuta...

    VastaaPoista
  20. Kiitos taas paljon ihanista kommenteista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaan aina pääsääntösesti kysymyksiin erikseen ja muihin näin yleisesti :)

      Poista
  21. Ihanan pirtee postaus, vitsit tämmösistä tulee hyvä mieli! :)

    VastaaPoista
  22. vooi, huomasin ettei sul oo (ainakaa tähän) postauksee tullu ku vaa toi yks anonyymi jotakin aukoo, ja siihenki joku sun lukija tuli heti kertoo oikeen laidan, hyvä jos ne paska-anonyymit olis sen lopettanu! sä ansaitset sen, oot ihan superihana bloggaaja, ja ylimielisyydestä ei oikeesti oo häivääkään♥♥
    puspus saat mut aina hyvälle tuulelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon mä saanu ainakin 10 haukkumis kommenttia kuinka ruma ja iso nenä mulla on, mutta ei mun tarvii julkasta niitä :)

      Mutta kiitos tästä tosi ihanasta kommentista ♥

      Poista
  23. ihana!! oot vastannut jokaiseen kommentiin!! oikeesti kaikkee HYVÄÄ sulle! oot niin positiivinen ihminen!! ihanaihanaihana♥♥♥♥

    VastaaPoista
  24. Voi Jenni miten nättinä olet ollu! :) Ja sulla on ihanan positiivinen asenne, jatka samaan malliin! Kaikkea hyvää :)

    VastaaPoista
  25. värjäätkö aina tolla värillä sun hiukset ? oot upeee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo itseasiassa ikinä kokeillut tota :) Kiitos <3

      Poista
  26. oot kyl kiva ku jaksat olla hyväl tuulel ja piristää muita :) oot ihana <3

    VastaaPoista
  27. mitä tekoripsiä käytät ? (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä käytän Thaimaasta ostettuja, mutta siis esim. tässä postauksessa mulla ei oo tekoripsiä :)

      Poista
  28. Kerro sitten oliko toi hiusväri hyvä:)?

    VastaaPoista