torstai 19. huhtikuuta 2012

Skin care

IMG_6256
Mä en ole koskaan tehnyt postausta liittyen ihonhoitoon, joten ehkä on sen aika! Te paljon kyselettekin millä hoidan mun ihoa ja vastaushan siihen on, että en oikeestaan millään :D Mun iho on ihan hyvässä kunnossa ilman mömmöjä, kuhan pesen iltasin meikit pois. Joskus kummiskin huomaan, että on pari häiritsevää finniä tai näppylää ja siihen otan avuksi Basironin.

Basiron on oikeasti aknelle tarkoitettu apteekista saatava geeli, jota levitetään ongelma kohtaan. Siksi tää onkin super tehokas, koska akneahan mulla ei ole. Laitan tätä siis illalla finnin päälle, niin aamulla se onkin jo kadonnut :) Eli en siis tiedä miten tää oikeasti toimii aknen kanssa, mutta sen verran stydiä ainetta tää on että finnit ainakin lähtee! Hintaa tällä on reilu kymmenen euroa ja toi tuubi on kestänyt mulla ainakin yli vuoden.

IMG_4993
Onko teillä jotain vakkari ihonhoito juttuja mitä suosittelette?

43 kommenttia:

  1. :Ddddd mä joskus lukiossa käytin tota ihan raivona ja sit ku oli vanhojen tanssit ja muut oli ottamassa yhteiskuvia niin mä olin vessassa itkemässä ja repimässä ihoo irti :D good times

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Häh miks revit ihoo irti :DD

      Poista
    2. siis ku se vaa lähti irti :DDDDDDD:D:D: oli hauskaa..

      Poista
    3. Hyi mitä oot oikee touhunnu embbbbbu XD

      Poista
    4. tollein mullekkin kävi kun sain ihotautilääkäriltä jonkun aknevoiteen lievään akneen eli lähinnä muutamia finnejä varten. mut se on ilmeisesti noitten aknevoiteitten tarkoitus ? että se vanha ''huono'' iho kuoriutuu pois

      Poista
  2. Toihan kuivattaa ihan hirveesti ihoa ainakin mulla, esimerkiksi kerran laitoin ihan ohuen kerroksen otsaan missä oli paljon pieniä näppylöitä ja seuraavana päivänä iho oli niin kuiva että laitoin melkein sata prosenttista rasvaa koko päivän et parani :D Mut suosittelen (niille varsinkin joille toi Basiron on liian vahvaa) Avènen TriAcnéal -voidetta. Sama teho kuin Basironilla mutta mulla ainakin kuivattaa ihoa vähemmän :):)

    VastaaPoista
  3. Oioi, miten upea kuva!! :)
    -I

    VastaaPoista
  4. mul oli kanssa tuota joskus vuos sitte, voin kertoo että jäi sellaset traumat että, ei tarvii ihan heti käyttää uudelleen! :-/ mulla kutis kasvot iha sikana, sitten aloin repii kasvoist nahkaa irti.. :s tyhjensin pönttöö vikat tost putkilost,ni valkas koko pöntön :DD ytyy ainetta!

    VastaaPoista
  5. Mut eihän tota kannata laittaa ku siihen finnin kohdalle ni sillon se vaan kuivuu eikä koko naama :) kannattaa muuten pestä kädet huolellisesti saippualla ton käytön jälkeen nimittäin muuten se värjää/valkasee esim. pyyhkeet tai tyynyliinan :D

    VastaaPoista
  6. poikkeen nyt vähän muiden ihon kuoriutumis kommenteissa siinä mielessä,että mä hoidan mun ihoa ihan perus rasvoilla,koska oma iho on atooppinen. Reilu vuos sitten rupesin kokeilemaan sokeri ja rypsiöljykuorintaa ja sillä saakin ihan hiton hyvin pois kaikki kuolleet ihosolukot naamasta ja jättää vielä ihon ihanan pehmeäksi! Plus ei tarvii maksaa maltaita kauppojen kuorinta-aineista :)

    VastaaPoista
  7. Meillä on ollut kans tuota ainetta ja poikaystäväni käytti sitä lähinnä. Huono puoli tossa tosiaan on, että se valkaisee kaikki tyynyliinat ja pyyhkeet. Myös vessan muovimatossa on jotain valkaistuja kohtia eli on aikast tujua!

    http://mustikkamuru.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. toi on totta et jos levittää koko naamaan nii kuivattaa kyl sikana ja iho voi lähtee kuoriutumaan.. mut jos on muuten hyvä iho ja käyttää vaa pienille alueille/yhteen kohtaan kerrallaan nii mulla kans toimii hyvin sillon ku on tarvetta! :)

    VastaaPoista
  9. Eiks kun toi valkaisee tuu sit naamaan läikkiä jos on itseruskettavaa pinnassa?

    VastaaPoista
  10. Voisitko tehdä postauksen ruokavaliostasi/liikunnasta yms, että miten pysyt noin hyvässä kunnossa? :)

    VastaaPoista
  11. dermosililt saa tilattuu semmost hyvää rasvaa mikä vähentää talin kertymist :) auttanu ihan sikana!

    VastaaPoista
  12. kaikki bloggarit on narsisteja, sä myös

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. terve narsismi on tärkeä luonteenpiirre ;)

      Poista
  13. clindoxyl <3 parasta ainetta akneen, apteekista reseptin kaa

    VastaaPoista
  14. toi basiron on kans mun vakkari tuote (: tosin laitan sitä kans aina vaan yksittäisten näppyjen päälle, koska muuten kuivattaa liikaa ja iho alkaa punottamaan :s

    lifeasjanika.blogspot.com

    VastaaPoista
  15. saako tätä ilman reseptiä?

    VastaaPoista
  16. ostin apteekista semmoisen ''meikkivoide'' tuubin jota laitettiin ennen meikkausta finnien päälle. tosiaan ei tarvinnut muuta sitten ihoon laittaakkaan. se voide kuivatti päivän aikana ne finnit pois, ja illalla ei sitten ollut enää mitään. eikä naamassa näkynyt sen takia minkään laisia läikkyjä. suosittelen!! en vaan muista enää sitä merkkiä:D

    VastaaPoista
  17. Toi on tosi tehokas tuote, mutta valitettavasti itse olen tolle allerginen. Jos pikkasenkin laittaa naamaan johonkin kohtaan niin johan turpoaa koko naama ja punottaa sekä kutisee eikä mene ohi muuta ku antibiooteilla. Että malttia Basironin kanssa, jytyä tavaraa joten kannattaa edetä varovasti :D

    VastaaPoista
  18. Minkälainen puhelin sulla on ? Voitko ottaa kuvan siitä ?

    VastaaPoista
  19. Onko toi Basiron reseptivapaa? Jos kerta toimii noin hyvin, niin sitähän pitää ostaa! Mulla on itselläni Differin -geeliä, mutta sekin kuivattaa mukavasti ihoa joten en ole paljoa käyttänyt.

    VastaaPoista
  20. Vastaukset
    1. ano,tuu eka näyttää oma pärstäs julkisesti ni me voidaan sanoo sama!

      Poista
  21. Ei liity tähä mitenkää mut taisin olla tänää 3000lukija ku onnistuin liittymään toho,en oo aikasemmin ees tajunnu ja oon luken blogias jo useamman kuukauden:-D

    VastaaPoista
  22. onneee jenni, 3000 lukiaa! ;D

    VastaaPoista
  23. Basiron on ihan paskaa! Mulla se ei toiminu ollenkaan.

    VastaaPoista
  24. nyt on kyllä pakkoa avautua. Mä luen 16 blogia päivittäin ja luen postausten kommenttejakin melko paljon. Mut mä en ymmärrä miks,et sun blogissa on varmaan kaikista eniten negatiivisia kommentteja D: mulle tulee itelle välillä tosi paha mieli tästä,koska sä oot ihan yhtä samanarvoinen muidenkin ihmisten kanssa. Joten miksi nää ilkeet anonyymit ottaa sut kohteekseen? Moni bloggaaja on kirjoittanut tästä kyseisestä 'kiusaamisesta',joten must tuntuu et sunkin kannattais :'>
    ehkä antaisit vähän uutta perspektiivia sun haukkujille!
    kaikkee hyvää Jenni <3 en mäkään kaikkia ihmisiä rakasta sydämeni pohjalta,mut en ainakaan enää purkaa sitä tyhmyyksissäni muihin ihmisiin...ja vieläpä anonyyminä!

    VastaaPoista
  25. mulla on lievää aknea, ja oon käyttäny ties mitä tököttejä, niin Acnicylii kun myös monii iha normaalin marketin ihonhoitotuotteita.. kunnes löysin sellasen Neutrogenan oranssi-valkeessa purkissa olevan aineen joka toimii todella hyvin ! ja oon käyny myös lääkärissä aknen takia, ja sain reseptin että täytyy hakea apteekista sellainen Dalacin -niminen aine joka puhdistaa kans ihoa. sen jälkeen ei oo pahemmin finnejä / muita näppylöitä tullut:D mutta sit ku tämä neutrogenan töhnä loppuu ni vois tosiaan kokeilla tota Basironia :) kiitos vinkistä !

    // ja oon kuullu että myös hammastahnaa jos laittaa finnien kohdalle ja pesee sitten, se voi kans toimia :D

    VastaaPoista
  26. Aa en kestä, mä rakastan sun blogias ! Mä voisin selaa sun postauksii vaik koko päivän. Tykkään iha hirmusesti noist kaikist kuvist ja osaat kirjottaa hyvi ja mielenkiintosesti!(: Pidä toi!! :))

    VastaaPoista
  27. Hei onko sulla tai kellään mitään vinkkejä miten saan järkyttävän finnin pois naamastani.... Koulujen päättäjäiset senkuin lähenee enkä haluais että lärvissä valtavan kokonen näpyylä... oon puristellut sieltä kaikki mädät pois mutta silti se vaan on tossa... miten saan sen lähtemään.. Vai uskotko että se viiikon päästä on jo kadonnut?.. arvostaisin vastaustasi kovasti.

    VastaaPoista
  28. Miten oot noin kaunis? Iho ruskea ja virheetön ja vartalo lihaksikas. Haluaisin olla yhteyksissä kanssasi...

    VastaaPoista